Молитва утверждение на тя надеющихся

Постараемся детально ответить на вопрос: молитва утверждение на тя надеющихся на сайте: молитва-богу.рф - для наших многоуважаемых читателей.

Сретение

Канон Сретения, глас 3.

Ирмос: С ушу глубородительную землю солнце нашествова иногда: яко стена бо, огусте обаполы вода людем пешомореходящим и Богоугодно поющим: поим, Господеви, славно бо прославися.

Д а каплют воду облацы, Солнце бо, на облаце легце носимо, настало есть, на нетленную руку, Христос в церкви яко Младенец. Темже, вернии, возопиим: поим Господеви, славно бо прославися.

К репитеся, руце Симеони, старостию ослабленнии, лыста же претружденна старча правобыстро движитася Христу на сретение, лик со безплотными составльше, поим Господеви, славно бо прославися.

Р азумом простертая Небеса, веселитеся, и радуйся, земле, из Пребожественных бо недр Хитрец прошед Христос, Материю Девою Богу Отцу приносится Младенец, Иже прежде всех, славно бо прославися.

Ирмос: У тверждение на Тя надеющихся, утверди, господи, Церковь, Юже стяжал еси честною Твоею Кровию.

П ерворожден из Отца прежде век, Перворожден Младенец из Девы нетленныя, Адаму руку простирая, явися.

М ладоумна бывша прелестию первозданнаго паки исправляяй Бог Слово, младенствовав, явися.

З емли исчадие, паки потекшее в ню, Божества сообразное естество Зиждитель яко непреложне, младенствовав, яви.

Н а горе Синайстей древле виде Моисей задняя Божия, и тонкий Божественный глас сподобися во мраце же и вихре слышати. Ныне же Симеон воплощеннаго Бога непреложне нас ради на руки прият и радостно тщашеся ити от сущих зде к животу вечному. Темже вопияше: ныне отпущаеши раба Твоего, Владыко.

Ирмос: П окрыла есть Небеса добродетель Твоя, Христе: из кивота бо прошед святыни, Твоея нетленныя Матере, в храме славы Твоея явился еси, яко Младенец руконосим, и исполнишася вся Твоего хваления.

Р адуяся, Симеоне, неизреченных таинниче, Богородица вопияше, о Немже от Святаго древле известися тебе Духа, младенствовавшаго Слова Христа на руки приими, зовый Ему: исполнишася вся Твоего хваления.

Н а Негоже уповал еси, Симеоне, возраст детищный, радуяся, подыми Христа, Израиля Божественнаго утешение, закона Творца и Владыку, исполняющаго закона чин, зовый Ему: исполнишася вся Твоего хваления.

В идя Симеон Слово Безначальное, с плотию, яко на престоле Херувимстем, Девою носимо, виновнаго еже быти всяческих, яко Младенцу дивяся, вопияше Ему: исполнишася вся Твоего хваления.

Ирмос: Я ко виде Исаия образно на престоле превознесена Бога, от Ангел славы дориносима, о, окаянный,—вопияше,— аз: провидех бо воплощаема Бога Света Невечерня и миром владычествующа.

Р азумев Божественный старец проявленную древле пророку славу, руками Слово зря Матерними держимо, о, радуйся,— вопияше,— Чистая! яко престол бо держиши Бога, Света Невечерняго и миром владычествующа.

П оклонься старец, и стопам Божественне прикоснувся неискусобрачныя и Богоматере, Огнь,— рече,—носиши, Чистая: Младенца боюся объяти Бога, Света Невечерняго и миром владычествующа.

О чищается Исаия, от Серафима угль прием, старец вопияше Богоматери, Ты, якоже клещами, руками просвещаеши мя, подавши, Егоже носиши, Света Невечерняго и миром владычествующа.

Ирмос: В озопи к Тебе, видев старец очима спасение, еже людем прииде от Бога: Христе, Ты Бог мой.

С иону Ты камень возложился еси, непокоривым претыкание и соблазна камень, нерушимое верных спасение.

И звестне нося начертание Иже прежде век Тя израстившаго, земных за милосердие ныне немощию обложися.

С ыну Вышняго, Сыну Девы, Богу, Отрочати бывшему, поклоньшася Тебе ныне отпусти с миром.

Кондак, глас 1

У тробу Девичу освятивый Рождеством Твоим и руце Симеоне благословивый, якоже подобаше, предварив, и ныне спасл еси нас, Христе Боже, но умири во бранех жительство и укрепи люди, ихже возлюбил еси, Едине Человеколюбче.

К Богородице притецем, хотящии Сына Ея видети, к Симеону носима, Егоже с Небесе Безплотнии видяще, дивляхуся, глаголюще: чудная зрим ныне и преславная, непостижимая, несказанная! Иже бо Адама создавый носится яко Младенец, Невместимый вмещается на руках старчих, Иже в недрех неописанных Сый Отца Своего волею описуется плотию, а не Божеством, Един Человеколюбец.

Ирмос: Т ебе во огни оросившаго отроки Богословившия, и в Деву нетленну всельшагося Бога Слова поим, благочестно поюще: благословен Бог отец наших.

А даму известити хотяй иду, во аде живущу, и Еве принести благовестие, Симеон вопияше, со пророки ликуя: благословен Бог отец наших.

Р ода земна избавляяй Бог даже до ада приидет, пленным же подаст всем оставление и прозрение слепым, яко и немым вопити: благословен Бог отец наших.

И Твое сердце нетленная оружие пройдет, Симеон Богородице провозгласи, на Кресте зрящи Твоего Сына, Емуже вопием: благословен Бог отец наших.

Ирмос: Н естерпимому огню соединившеся, Богочестия предстояще, юноши, пламенем же невреждени, Божественную песнь пояху: благословите, вся дела Господня, Господа и превозносите во вся веки.

Л юдие Израилевы, Твою славу Еммануила зряще Отроча из Девы, пред лицем Божественнаго ковчега ныне ликуйте: благословите, вся дела Господня, Господа и превозносите во вся веки.

С е, Симеон вопияше, пререкаемое знамение Сей будет, Бог Сый и Отроча, Сему, вернии, возопиим: благословите, вся дела Господня, Господа и превозносите во вся веки.

Ирмос: В законе сени и писаний образ видим, вернии, всяк мужеский пол, ложесна разверзая, свят Богу. Тем Перворожденное Слово, Отца Безначальна Сына, Первородящася Материю неискусомужно, величаем.

И же древним новорожденных горличищ супруг двоица же бяше птенцев, в нихже место Божественный старец и целомудренная Анна пророчица от Девы рожденному и Сыну Единородному Отчу, в церковь приносиму, служат, величающе.

В оздал еси мне, вопияше Симеон, спасения Твоего, Христе, радование, восприими Твоего служителя, сению претружденнаго, новыя благодати Священнопроповедника тайнаго во хвалении величающа.

С вященнолепно исповедашеся Анна, прорицающи, целомудренная, и преподобная, и старица, Владыце в церкви явственно, Богородицу же, проповедающи всем сущим, величаше.

Д ухом во святилищи представ, старец на руки восприят закона Владыку, вопия: ныне соуз мя плотских разреши, якоже рекл еси, с миром: видех бо очима откровение языков и Израилю спасение.

Молитва утверждение на тя надеющихся

Ирмос: Сущу глубородительную землю солнце нашествова иногда, яко стена бо огусте обаполы вода, людем пешомореходящим, и богоугодно поющим: поим Господеви, славно бо прославися.

Припев: Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе.

Да каплют воду облацы, солнце бо на облаце легце носимо настало есть, на нетленную руку, Христос в церкви, яко младенец. Темже, вернии, возопиим: поим Господеви, славно бо прославися (Дважды).

Слава: Крепитеся руце Симеони старостию ослабленнии, лыста же претружденна старча, правобыстро движитася Христу на сретение, лик со безплотными составльше, поим Господеви, славно бо прославися.

И ныне: Разумом простертыя небеса веселитеся, и радуйся, земле: из пребожественных бо недр хитрец прошед Христос, Материю Девою Богу Отцу приносится Младенец, иже прежде всех: славно бо прославися.

Ирмос: Утверждение на Тя надеющихся, утверди, Господи, церковь, юже стяжал еси честною Твоею кровию.

Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе.

Перворожден из Отца прежде век, перворожден Младенец из Девы нетленныя, Адаму руку простирая явися (Дважды).

Слава: Младоумна бывша прелестию первозданного паки исправляяй Бог Слово, младенствовав явися.

И ныне: Земли исчадие, паки потекшее в ню, Божества сообразное естество Зиждитель, яко непреложне, младенствовав яви.

На горе Синайстей древле виде Моисей задняя Божия, и тонкий Божественный глас сподобися во мраце же и вихре слышати: ныне же Симеон воплощенного Бога, непреложне нас ради на руки прият, и радостно тщашеся ити от сущих зде к животу вечному. Темже вопияше: ныне отпущаеши раба Твоего, Владыко.

Ирмос: Покрыла есть небеса добродетель Твоя, Христе, из кивота бо прошед, святыни Твоея нетленныя Матере, в храме славы Твоея явился еси, яко Младенец руконосим: и исполнишася вся Твоего хваления.

Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе.

Радуйся, Симеоне, неизреченных таиниче, Богородица вопияше, о немже от Святаго древле известися тебе Духа, младенствовавшего вся твоего хваления (Дважды).

Слава: На негоже уповал еси, Симеоне, возраст детищный радуяся подъими Христа, Израиля божественнаго утешение, закона Творца и Владыку, исполняющаго закона чин, зовый Ему: исполнишася вся Твоего хваления.

И ныне: Видя Симеон слово Безначальное, с плотию яко на престоле херувимстем Девою носимо, виновнаго еже быти всяческих, яко младенцу дивяся вопияше Ему: исполнишася вся Твоего хваления.

Ирмос: Яко виде Исаиа образно на престоле превознесена Бога, от ангел славы дориносима, о окаянный, вопияше аз: провидех бо воплощаема Бога, Света невечерня, и миром владычествующа.

Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе.

Разумев божественный старец проявленную древле пророку славу, руками Слово зря Матерними держимо: о, радуйся, вопияше, чистая, яко престол бо держиши Бога, Света невечерняго, и миром владычествующа (Дважды).

Слава: Поклонься старец, и стопам Божественне прикоснувся неискусобрачныя и Богоматере: огнь, рече, носиши Чистая, Младенца боюся объяти Бога, Света невечерняго и миром владычествующа.

И ныне: Очищается Исаиа от Серафима угль прием, старец вопияше Богоматери: Ты якоже клещами руками просвещаеши мя, подавши Егоже носиши, Света невечерняго и миром владычествующа.

Ирмос: Возопи к Тебе видев старец очима спасение, еже людем прииде от Бога Христе, Ты Бог мой.

Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе.

Сиону Ты камень возложился еси, непокоривым претыкание, и соблазна камень: нерушимое верных спасение (Дважды).

Слава: Известне нося начертание, иже прежде век Тя израстившаго, земных за милосердие ныне немощию обложися.

И ныне: Сыну Вышняго, Сыну Девы, Богу отрочати бывшему, поклоншася Тебе, ныне отпусти с миром.

Утробу Девичу освятивый рождеством Твоим, и руце Симеоне благословивый, якоже подобаше, предварив, и ныне спасл еси нас, Христе Боже: но умири во бранех жительство и укрепи люди, ихже возлюбил еси, Едине Человеколюбче.

К Богородице притецем, хотящи Сына Ея видети, к Симеону носима, Егоже с небесе безплотнии видяще, дивляхуся глаголюще: чудная зрим ныне и преславная, непостижимая, несказанная. Иже бо Адама создавый, носится яко младенец: Невместимый вмещается на руках старчих: иже в недрех неописанных Сый Отца Своего, волею описуется плотию, а не Божеством, един Человеколюбец.

Ирмос: Тебе во огни оросившаго отроки богословившая, и в Деву нетленну всельшагося, Бога Слово поим, благочестно поюще: благословен Бог отец наших.

Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе.

Адаму известити хотяй иду, во аде жувущу, и Еве принести благовестие, Симеон вопияше, со пророки ликуя: благословен Бог отец наших (Дважды).

Слава: Рода земна избавляяй Бог, даже до ада приидет: пленным же подаст всем оставление, и прозрение слепым, яко и немым вопити: благословен Бог отец наших.

И ныне: И Твое сердце, Нетленная, оружие пройдет, Симеон Богородице провозгласи, на кресте зрящи Твоего Сына, Емуже вопием: благословен Бог отец наших.

Ирмос: Нестерпимому огню соединившеся, благочестия предстояще юноши, пламенем же невреждени, Божественную песнь пояху: благословите вся дела Господня Господа, и превозносите во вся веки.

Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе.

Людие Израилевы, Твою славу Еммануила, зряще Отроча из Девы, пред лицем Божественнаго ковчега ныне ликуйте: благословите вся дела Господня Господа, и превозносите во вся веки (Дважды).

Слава: Се Симеон вопияше, пререкаемое знамение Сей будет, Бог сый и отроча. Сему вернии возопиим: благословите вся дела Господня Господа, и превозносите во вся веки.

И ныне: Живот сый, Сей будет падение непокоривым, младенствовав Бог Слово, яко восстание всем верою поющим: благословите вся дела Господня Господа, и превозносите во вся веки.

Ирмос: В законе сени и писаний образ видим вернии: всяк мужеский пол, ложеснаразверзая, свят Богу. Тем Перворожденное Слово Отца Безначальна, Сына Первородящася Материю неискусомужно, величаем:

Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе.

Иже древним новорожденных горличищ супруг, двоице же бяше птенцев, в нихже место божественный старец, и целомудренная Анна пророчица, от Девы рожденному, и Сыну Единородному Отчу, в церковь приносиму, служат величающе (Дважды).

Слава: Воздал еси мне, вопияше Симеон, спасения Твоего, Христе, радование, восприими Твоего служителя сению претружденнаго, новая благодати священнопроповедника тайнаго, во хвалении величающа.

И ныне: Священнолетно исповедашеся Анна прорицающи, целомудренная и преподобная, и старица Владыце, в церкви явственно: Богородицу же проповедающе всем сущим величаше.

Духом во святилище представ старец на руки восприят закона Владыку, вопия: ныне соуз мя плотских разреши, якоже рекл еси, с миром: видех бо очима откровение языков, и Израилю спасе.

Молитва утверждение на тя надеющихся

Покайтесь, ибо Господь грядет судить

Сретение Господа Бога и Спаса нашего Иисуса Христа

Егоже краестрочие: Христа радостне старец объемлет.

Творение господина Космы. Ирмосы по дважды, тропари на 12:

На утрене после песен поются катавасии.

Ирмос: С ушу глубородительную землю солнце нашествова иногда, яко стена бо огусте обаполы вода, людем пешомореходящим, и богоугодно поющим: поим Господеви, славно бо прославися.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

С ушу глубородительную землю солнце нашествова иногда, яко стена бо огусте обаполы вода, людем пешомореходящим, и богоугодно поющим: поим Господеви, славно бо прославися.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

Д а каплют воду облацы, Солнце бо на облаце легце носимо настало есть, на нетленную руку, Христос в церкви, яко Младенец. Темже вернии возопиим: поим Господеви, славно бо прославися.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

К репитеся руце Симеони старостию ослабленнии, лыста же претружденная старча, правобыстро движитася Христу на сретение, лик со безплотными составльше, поим Господеви, славно бо прославися.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

Р азумом простертая небеса веселитеся, и радуйся земле: из пребожественных бо недр хитрец прошед Христос, Материю Девою Богу Отцу приносится Младенец, Иже прежде всех: славно бо прославися.

Катавасиа: С ушу глубородительную землю солнце нашествова иногда, яко стена бо огусте обаполы вода, людем пешомореходящим, и богоугодно поющим: поим Господеви, славно бо прославися.

Ирмос: У тверждение на Тя надеющихся, утверди Господи Церковь, юже стяжал еси честною Твоею кровию.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

У тверждение на Тя надеющихся, утверди Господи Церковь, юже стяжал еси честною Твоею кровию.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

П ерворожден из Отца прежде век, перворожден Младенец из Девы Нетленныя, Адаму руку простирая явися.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

М ладоумна бывша прелестию первозданнаго, паки исправляяй Бог Слово, младенствовав явися.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

З емли исчадие, паки потекшее в ню, Божества сообразное естество Зиждитель, яко непреложне, младенствовав яви.

Катавасиа: С ушу глубородительную землю солнце нашествова иногда, яко стена бо огусте обаполы вода, людем пешомореходящим, и богоугодно поющим: поим Господеви, славно бо прославися.

Подобен: У дивися Иосиф:

Н а горе Синайстей древле виде Моисей задняя Божия, и тонкий Божественный глас сподобися во мраце же и вихре слышати: ныне же Симеон воплощеннаго Бога, непреложне нас ради, на руки прият, и радостно тщашеся ити от сущих зде к животу вечному. Темже вопияше: ныне отпущаеши раба Твоего, Владыко.

Слава, и ныне, тойже.

Ирмос: П окрыла есть небеса добродетель Твоя Христе, из Кивота бо прошед, Святыни Твоея нетленныя Матере, в храме славы Твоея явился еси, яко Младенец руконосимь: и исполнишася вся Твоего хваления.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

П окрыла есть небеса добродетель Твоя Христе, из Кивота бо прошед, Святыни Твоея нетленныя Матере, в храме славы Твоея явился еси, яко Младенец руконосимь: и исполнишася вся Твоего хваления.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

Р адуйся Симеоне, неизреченных таинниче, Богородица вопияше, о Немже от Святаго древле известися тебе Духа, младенствовавшаго Слова Христа на руки приими, зовый Ему: исполнишася вся Твоего хваления.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

Н а Негоже уповал еси Симеоне, возраст детищный радуяся подыми Христа, Израиля Божественнаго утешение, закона Творца и Владыку, исполняющаго закона чин, зовый ему: исполнишася вся Твоего хваления.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

В идя Симеон Слово Безначальное, с плотию яко на престоле херувимстем Девою носимо, Виновнаго еже быти всяческих, яко Младенцу дивяся вопияше Ему: исполнишася вся Твоего хваления.

Катавасиа: С ушу глубородительную землю солнце нашествова иногда, яко стена бо огусте обаполы вода, людем пешомореходящим, и богоугодно поющим: поим Господеви, славно бо прославися.

Ирмос: Я ко виде Исаиа образно на престоле превознесена Бога, от ангел славы дориносима, о окаянный вопияше аз: провидех бо воплощаема Бога, Света невечерня, и миром владычествующа.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

Я ко виде Исаиа образно на престоле превознесена Бога, от ангел славы дориносима, о окаянный вопияше аз: провидех бо воплощаема Бога, Света невечерня, и миром владычествующа.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

Р азумев Божественный старец проявленную древле пророку славу, руками Слово зря Матерними держимо: о радуйся вопияше Чистая, яко престол бо держиши Бога, Света невечерня, и миром владычествующа.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

П оклонься старец, и стопам Божественне прикоснувся Неискусобрачныя и Богоматере: Огнь рече носиши Чистая, Младенца боюся объяти Бога, Света невечерня, и миром владычествующа.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

О чищается Исаиа от серафима угль прием, старец вопияше Богоматери: Ты якоже клещами руками просвещаеши мя, подавши Егоже носиши, Света невечерня, и миром владычествующа.

Катавасиа: С ушу глубородительную землю солнце нашествова иногда, яко стена бо огусте обаполы вода, людем пешомореходящим, и богоугодно поющим: поим Господеви, славно бо прославися.

Ирмос: В озопи к Тебе видев старец очима спасение, еже людем прииде от Бога: Христе Ты Бог мой.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

В озопи к Тебе видев старец очима спасение, еже людем прииде от Бога: Христе Ты Бог мой.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

С иону Ты камень возложился еси, непокоривым претыкание, и соблазна камень: нерушимое верных спасение.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

И звестне нося начертание, иже прежде век Тя израстившаго, земных за милосердие ныне немощию обложися.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

С ыну Вышняго, Сыну Девы, Богу Отрочати бывшему, поклоншася Тебе ныне отпусти с миром.

Катавасиа: С ушу глубородительную землю солнце нашествова иногда, яко стена бо огусте обаполы вода, людем пешомореходящим, и богоугодно поющим: поим Господеви, славно бо прославися.

У тробу Девичу освятивый рождеством Твоим, и руце Симеони благословивый, якоже подобаше предварив, и ныне спасл еси нас Христе Боже: но умири во бранех жительство, и укрепи верныя люди Твоя, ихже возлюбил еси, Едине Человеколюбче.

Икос: К Богородице притецем, хотящии Сына Ея видети, к Симеону носима, Егоже с небесе безплотнии видяще, дивляхуся глаголюще: чудная зрим ныне и преславная, непостижимая, несказанная. Иже бо Адама создавый, носится яко Младенец: Невместимый вмещается на руках старчих: Иже в недрех неописанных сый Отца Своего, волею описуется плотию, а не Божеством, Един Человеколюбец.

Ирмос: Т ебе во огни оросившаго отроки богословившия, и в Деву нетленну всельшагося, Бога Слова поим, благочестно поюще: благословен Бог отец наших.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

Т ебе во огни оросившаго отроки богословившия, и в Деву нетленну всельшагося, Бога Слова поим, благочестно поюще: благословен Бог отец наших.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

А даму известити хотяй иду, во аде живущу, и Еве принести благовестие, Симеон вопияше, со пророки ликуя: благословен Бог отец наших.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

Р ода земна избавляяй Бог, даже до ада приидет: пленным же подаст всем оставление, и прозрение слепым, яко и немым вопити: благословен Бог отец наших.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

И Твое сердце нетленная, оружие пройдет, Симеон Богородице провозгласи, на кресте зрящи Твоего Сына, Емуже вопием: благословен Бог отец наших.

Катавасиа: С ушу глубородительную землю солнце нашествова иногда, яко стена бо огусте обаполы вода, людем пешомореходящим, и богоугодно поющим: поим Господеви, славно бо прославися.

Ирмос: Н естерпимому огню соединившеся, благочестия предстояще юноши, пламенем же невреждени, божественную песнь пояху: благословите вся дела Господня Господа, и превозносите во вся веки.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

Н естерпимому огню соединившеся, благочестия предстояще юноши, пламенем же невреждени, божественную песнь пояху: благословите вся дела Господня Господа, и превозносите во вся веки.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

Л юдие Израилевы, Твою славу Еммануила, зряще Отроча из Девы, пред лицем Божественнаго ковчега ныне ликуйте: благословите вся дела Господня Господа, и превозносите во вся веки.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

С е Симеон вопияше, пререкаемое знамение Сей будет, Бог сый Отроча. Сему вернии возопиим: благословите вся дела Господня Господа, и превозносите во вся веки.

Припев: П ресвятая Богородице, спаси нас.

Ж ивот сый, Сей будет падение непокоривым, младенствовав Бог Слово, яко востание всем верою поющим: благословите вся дела Господня Господа, и превозносите во вся веки.

Катавасиа: С ушу глубородительную землю солнце нашествова иногда, яко стена бо огусте обаполы вода, людем пешомореходящим, и богоугодно поющим: поим Господеви, славно бо прославися.

Припев 1. Б огородице Дево, упование христианом, покрый, соблюди и спаси на Тя уповающих.

Припев 2. Б огородице Дево, миру благая помощнице, покрый и соблюди от всякия нужды и печали.

Ирмос: В законе сени и писаний образ видим вернии: всяк мужеский пол, ложесна разверзая, свят Богу. Тем перворожденное Слово Отца безначальна, Сына первородящася Материю неискусомужно, величаем.

Припев 3. Б огоносе Симеоне, прииди подыми Христа, Егоже роди Дева Чистая Мариа.

Припев 4. О бъемлет руками старец Симеон Содетеля закона, и Владыку всяческих.

Припев 5. Н е старец Мене держит, но Аз держу его: той бо от Мене отпущения просит.

Припев 6. К леще таинственная, како угль носиши? Како питаеши Питающаго вся.

И же древним новорожденных горличищ супруг, двоица же бяше птенцев, в нихже место божественный старец, и целомудренная Анна пророчица, от Девы Рожденному, и Сыну Единородному Отчу, в церковь приносиму, служат величающе.

Припев 7. О дщи Фануилева! Прииди стани с нами, и благодари Христа Спаса Сына Божия.

Припев 8. А нна целомудренная провещает страшная, исповедающи Христа, Творца небу и земли.

Припев 9. Н епостижимо есть содеянное о Тебе ангелом и человеком, Мати Дево Чистая.

Припев 10. Ч истая голубица, нескверная агница, Агнца и Пастыря приносит в церковь.

В оздал еси мне, вопияше Симеон, спасения Твоего Христе радование, восприими Твоего служителя, сению претружденнаго, новая благодати священнопроповедника тайнаго, во хвалении величающа.

Припев 11. О Христе всех Царю! Победы на враги верным рабом Твоим даруй.

Припев 12. О Христе всех Царю! Подаждь ми слезы теплы, да плачу мою душу, юже зле погубих.

Припев 13. Т рисиятельное и Триипостасное Божество благочестно да похвалим.

Припев 14. О Девице Марие! Просвети мою душу, помраченную люте житейскими сластьми.

С вященнолепно исповедашеся Анна прорицающи, целомудренная и преподобная, и старица Владыце, в церкви явственно: Богородицу же проповедающи всем сущим величаше.

Катавасия: Б огородице Дево, упование христианом, покрый, соблюди и спаси на Тя уповающих. В законе сени и писаний образ видим вернии: всяк мужеский пол, ложесна разверзая, свят Богу. Тем перворожденное Слово Отца безначальна, Сына первородящася Материю неискусомужно, величаем.

Оценка 3.3 проголосовавших: 22
ПОДЕЛИТЬСЯ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here