Исповедная молитва это

Постараемся детально ответить на вопрос: исповедная молитва это на сайте: молитва-богу.рф - для наших многоуважаемых читателей.

Молитва повседневного исповедания человека, вступающего на путь спасения

Найдя уединенное место и оставаясь один, сядь, размышляя о своей жизни, и приводи на ум все содеянные тобой от юности грехи,– как исповеданные, так и неисповеданные. Вспомнив же все, воздохни из глубины сердца, бей себя в грудь, если это будет возможно, и плачь. Встав же, пади на колена и вознеси ум твой от земли к Божиему Престолу, окруженному Херувимами и Серафимами. Там, узрев умными очами Бога, «сидящего на высоком и превознесенном Престоле» ( Ис.6, 1 ), смотрящего на твое обращение, провидящего все пути твои и внимающего тому, что ты хочешь сказать, пади у ног Его премилосердных и со страхом начни говорить Ему так:

«Боже Преблагий, благости источниче, милости бездно! Создателю, Искупителю и Спасителю мой! Тебе, ведущему сокровенная тайная и испытующему сердца и утробы, исповедую грехи моя и приношу пред всевидящее Око в слух всех Твоих Ангел и Архангел беззакония моя. Согреших, Господи мой и Творче (в томто и томто).

Се язвы и струпы, и гноения моя, о Всемилостивый Врачу! Се тяжкая моя бремена, о Благий Господи! Се студ мой и нагота моя, о Долготерпеливый Судие! Сими деянии моими опечалих, прогневах и раздражих Твою благость; сими образ Твой оскверних, Духа Святаго Твоего оскорбих и Ангела, Хранителя моего, от себе отгнах; сими Кровь Твою дражайшую, за мя излиянную, попрах и ни во что же вмених; сими погубих красоту душевную, обнажихся благодати Твоея и сотворихся вертеп разбойников, жилище бесов и страстей; сими растлих Церковь, Твоею Кровию искупленную, скверня все тело мое, уды моя творя уды блудничи, оскверняя душу помышлении скверными, хульными, гордыми, мерзкими, блудными; сим соизволяя и в них услаждаяся, сими радость бых бесом, плачь же Ангелом, и умерла ми есть душа, лежит же, аки во гробе, зло в обычаи, перстию нечувствия присыпана и каменем ожесточения привалена. Се, Господи, моя беззакония, превозшедшая главу мою, умножившаяся паче влас главы моея и паче числа песка морскаго. Сия исповедал, сам себе обличаю, осуждаю и винна себе творю, не точию же сия, яже вспомянух, но ихже не помню, и ихже не разумею, яко греси суть, и ихже исповести не умею, вся сия в превеликое милосердие Твое влагаю, Всемилостивый и Незлобивый Боже.

По толиких же и толико многих делех моих студных, по толико великом ума моего помрачения и безумии, по толико лютых падениих и нечувствии едва в себе пришед и из глубины отчаяния моего на великое Твое всеми грехами людскими не преодоленное милосердие воззрех и уведех, яко не хощеши смерти грешника, но милостиво обращения его ждеши, и единых ради грешников Кровь Свою нещадно излиял еси, да призовеши их на покаяние.

Се уразумев, аз, окаянный, аз, грешный, превозшедый всего мира грехи, вторый злыми делы диавол, подражатель Иудин, распинателем общник, аз, окаянный и беззаконный, всяких мерзостей неопределимое море, всех нечистот бездонная пропасть, аз, скверный, всего зла делатель безстудный, прибегаю и припадаю к Тебе, Всемилостивому и Всещедрому, в болезни сердца моего с покаянием вопия: согреших, Отче, на небо и пред Тобою, согреших и беззаконновах, бых преступник заповедей Твоих, согреших, яко ин никтоже когда; несмь достоин нарещися сын Твой; несмь достоин воззрети и видети высоту небесную, несмь достоин отверсти уст моих пред Тобою, доселе быв враг Твой. Но молю Твою благость и мольбу приношу Твоему незлобию: помилуй мя, Боже, по велицей милости Твоей и по многим щедротам Твоим очисти беззакония моя.

Помилуй, прости и очисти, яко от Тебе очищение есть. Господи, аще хощеши, можеши мя очистити. Вем, яко хощеши всем спастися: спаси убо и мене, можеши бо, елика хощеши; преклонися, Господи, на милость, помяни древния милости и щедроты Твоя и прости моя согрешения; не помяни моих злых деяний, не вниди в суд с рабом Твоим, не воздаждь ми по делом моим, ни яростию Твоею обличи мене, ни гневом Твоим накажи мене. Отверзи ми двери благости Твоея, отверзи ми двери покаяния, в покаяние мя приими и в разум призови, возстави падшаго, взыщи заблудшаго, обрящи погибшаго, исцели язвеннаго, воскреси мертваго.

Господи Боже Сил! Обрати мя, яви Лице Твое, и спасен буду; Лице Твое просвети на раба Твоего. Доколе, Господи, забудиши мя до конца? Доколе отвращаеши Лице Твое от мене? Отврати Лице Твое от грех моих, не отврати же Лица Твоего от мене, яко скорблю, скоро услыши мя. Вем, яко несмь достоин человеколюбия и милосердия Твоего, но достоин есмь мук, елико имать ад, достоин есмь червия неусыпающаго, скрежета зубнаго, тьмы кромешния, огня неугасимаго, диаволу и ангелом его уготованнаго. Достоин есмь тартара, егоже и сам сатана трепещет. Обаче елико величество Твое, толика и милость Твоя, и несть грех, побеждающ человеколюбие Твое. Сего ради не отчаяваюся, но надеюся на Твою неисчерпаемую и непрестанно на всех неоскудне изливающуюся благодать и неизреченное милосердие; надеюся на Тя, Господи, и уповаю, да не постыжуся вовеки. Упование мое Ты еси, Боже, упование же не посрамляет. Не посрами мя, Господи, на Страшнем Твоем Суде пред тьмами тем Небесных Сил и всех святых Твоих.

Сердечне жалею, яко прогневах Тя, Создателя моего, вечную и нескончаемую благость злобами моими опечалих, и Егоже имех непрестанно любити и заповеди Твоя хранити, Сего, аки ненавидя, бесчисленным себе грехом вдах; Егоже имех желати усердно, о Сем едва мало когда помыслих и небрегох, Егоже имех сладостне насыщатися, Сего преогорчевах и отринух; к Немуже имех прилеплятися, от Того отторгохся; Емуже единому имех жити, Сему умрох, живу же греху, страстем и сластем; Егоже имех боятися и почитати, Сего преобидех и обесчестих в меньшей братии и в себе самом, всего себя скверня делы же, и словесы, и помышлении; Егоже имех благодарити и славословити непрестанно, при Нем пребывая, от Сего отвращахся, отбегох в пути развращенныя и ленихся отверсти уста на славу имени Его пресвятаго.

О желание мое! О милостивый мой Боже! Да не до конца на мя, грешнаго, прогневаешися. Ныне бо о сем всем болезненне жалею и жалети не престану. О дабы Тя, Господа моего, не прогневал никогдаже! О дабы был перх вее в мертвых вменен, неже Тя раздражити, Благаго Господа моего!

Вскую родихся, векую воспитан есмь, векую и живу доныне, да Тя, Владыку моего, опечаляю тяжце? Да расседется ныне сердце мое болезнию, да распадется и сокрушится окаменение мое жалостию, да истаю весь, яко воск, внутренним горением, яко утратих Бога моего, отпадох благодати Его, оскорбих благоутробие Его, отчуждихся любления Его, отщетихся славы Его, отставихся от милостиваго присещения Его. Да изведут исходища водная очи мои днем и нощию о сем, понеже не сохраних закона Твоего, понеже много преступих, много согреших пред Тобою; о сем смутися сердце мое, ниже бо тако трепещет муки, ниже тако о отпадении благ небесных изнемогает, яко о сем истаявает, яко Тя прогневах, всего Благаго, всего Сладкаго, всего Любезнаго, всего Вожделеннаго, о сем точию жалети не престану отныне и вовеки.

Да исчезнет в болезни живот мой и лета моя в воздыханиих, да изнеможет в болезни душа моя, и кости моя да смятутся о сем, яко Бога моего, Творца моего, Владыку моего, Искупителя моего опечалих тяжце. И что сотворю? Вем, яко Благ еси Ты, Бог мой, Милосерд ее и Ты, Создатель мой, Милостив и Щедр еси Ты, Искупитель мой, толико Милостив, яко и душу Свою не пощадел, но о нас, грешных, положил еси, и не по беззакониим нашим твориши нам, ни по грехом нашим воздаеши нам.

Се сотворю, у ног Твоих пречистых упаду, поклонюся и припаду и восплачуся пред Тобою, Господем, сотворшем мя. Аз бездна грехов, в бездну милосердия Твоего себе повергаю, Боже мой, и молю Тя: настави мя на истинное покаяние и приведи в чувство нечувственнаго и окамененнаго. Приял еси многих грешников кающихся: Давида, Манассию, Иосию, мытаря, блудницу, блуднаго сына, разбойника, Петра, Савла, Фотинию, Таисию, Пелагию, Марию Египетскую; не отрини мене, тех превозшедшаго грехами, не пришел бо еси призвати праведныя, но грешныя на покаяние. Призови убо и мене, паче всех грешнейшаго; аше и ничтоже благо сотворих пред Тобою, но даждь ми по благодати Твоей положите начало благое; и сподоби мя, Господи, возлюбите Тя, якоже возлюбих иногда той самый грех, и поработати Тебе без лености, якоже поработах прежде сатане льстивому; наипаче же поработаю Тебе, Господу Богу моему Иисусу Христу, во вся дни живота моего, аще ми подаси благодать Твою в помощь.

Дивлюся воистину многому Твоему долготерпению, о Всемилостиве, яко во время, в неже совершахуся моя беззакония, не навел еси на мя праведнаго Твоего суда, ниже мя обличил еси яростию Твоею, ни гневом Твоим казнил мя еси, ни с высоты молниею поразил мя еси, ниже повелел еси земли низвести мя во ад жива и ни коейлибо наглой смерти похитите мя попустил еси; и егда на мнозе сему удивляхея, познах, яко безмерное Твое милосердие моего покаяния ожидаше и скверному житию моему исправления долготерпеливне и милостивне ожидаше и без казни мя оставляйте, да прииду в чувство и познаю моя беззакония, и отстану от злаго моего начинания. Се же познах и с покаянием к Тебе притекох, не сам собою, но Ты мя наставил и привел еси к Себе. И чесо ради сие сотворил еси, и что Тя подвиже к толикому милосердию, и кая Тебе потреба, да мя призовеши? Не вем; се точию вем, яко грешен и безответен еемь, и враг Твой бых доселе, и еще неисправлен; но понеже Ты Сам воззвал и привел мя еси пред Себе, просвети убо ум мой, отверзи ми уста, научи мя, что глаголати пред Тобою, и очисти многая моя беззакония, омый моя беззакония и мерзости, окропи мя иссопом милости Твоея, убели мя паче снега, да не мерзостен и сквернен стою пред Тобою. Уне1 бо мне было бы негде в темных недрах земных быти сокровену, неже пред величеством неприступныя славы Твоея в толиком студе, и сице студне обнаженному и всему сквернами греховными окалянну и гнусну стояти, смотрящим на мя всем Твоим предстоящим Ти Херувимам и Серафимам. Но нигдеже есть место, могущее мя пред Твоима паче солнца светлейшима очима сокрыти.

Дивлюся же и недоумеваю о сем, како не гнушаешися толико мерзкими сквернами моими и попускаеши ми стояти пред Тобою и дерзостне, паче же реку, безстудне глаголати? Како не гнушаешися смотрети на нечистоту сердца моего и на мерзость души моея? Како предстатели Твои, внезапу огненными оружии воспретивше, не отринут и не отженут мя от Лица Твоего? Како, возгнушавшеся мною, не ввергнут мя связана во тьму кромешную?

Но не хошет сему тако быти Твое незлобие и крайнее благоутробие; многа бо, многа воистину милость Твоя, вышша небес, глубочайша бездны ада, пространнейша всея земли и моря благость Твоя, яже и моея погибели не хощет, но обращения ожидает и радуется о покаянии грешничи. Великая Твоя милость, Господи, егда долго терпиши мне, множицею обещавшему каятися и паки в таяже и лютейшая впадшу; множицею бо обещах покаяние и клятвами сие утвердих, обаче солгах, страстный. Каюся, трепеща, неужели, Господи, поразиши мя? И по часе паки таяжде творю. Ты же и еще милосердствуеши о мне, не погубляя мя со беззаконьми моими.

Слава долготерпению Твоему, слава милосердию Твоему, слава благоутробию Твоему, слава множеству щедрот Твоих, слава многому множеству благости Твоея, слава милостивому Лицу Твоему, Емуже ныне предстоя, Господи мой, приношу Тебе волю и намерение мое, в надежде помощи Твоея заложенное, отныне, от сего дне, от сего часа, от сея черты по силе моей злое и окаянное житие мое исправите, о прешедших же гресех до смерти болезновати и жалети, приходящих же опасно блюстися помощию Твоею буду.

Веси, Господи мой, яко ненавижду мерзких дел моих и самаго себе их ради и всесквернаго жития моего ненавижду и более ими Тя, Благаго Бога моего, раздражати не хощу; точию Ты, Господи, даждь ми помощь, без Твоея бо всесильныя помощи и благодати никакбже могу от злых моих дел и греховнаго обычая отстати и ни единаго же блага дела творити, без Тебе бо не могу творити ничесоже. Имею волю каятися, аще ми Ты, Боже, поможеши, можеши мя очистити. Господи, помози ми, и спасуся.

Верую, Господи, Твоему благоутробию, помози моему неверию; верую, яко близ еси всем призывающим Тя во истине. Истинно, истинно, истинно хощу всем сердцем в покаяние обратитися к Тебе, Богу моему. Боже, в помощь мою вонми, Господи, помощи ми потщися!»

После этого, встав от земли, утверждаясь в надежде на Господа и размышляя о Его великой благости и милосердии, читай псалом 102, чтобы утешилась душа твоя: «Благослови, душе моя, Господа, и вся внутренняя моя, имя святое Его», и прочее.

Если же всех этих слов тебе невозможно будет объять памятью, тогда положи их в уме твоем краткими статьями таким образом:

1) исповедую Богу моему все грехи мои;

2) считаю себя недостойным Его милосердия, но достойным вечных мук,

3) однако я не отчаиваюсь;

4) смиренно прощения прошу;

5) полагаю намерение исправить жизнь мою;

6) верую твердо, что будут прощены грехи мои.

Поделиться ссылкой на выделенное

Нажмите правой клавишей мыши и выберите «Копировать ссылку»

Исповедная молитва.

«Создатель, всё равно сказать или

. смолчать – и мысли все твои, и на

Всевидящий, всезнающий, всесущий,

Просящему о милости вними.

Вними душе, покоя неимущей.

Пойми, прости, спаси и сохрани.

Я плод твоих бесчисленных чудес,

Непонятый, непризнанный и праздный.

Несу судьбы своей нелёгкий крест,

Беспечно отзываясь на соблазны.

Все наши мысли для тебя открыты.

Прости мне мной содеянный порок

В недавнем времени и уж совсем забытый.

Я грешен, Господи, умом и телом слаб.

Нередко мысль моя рождает ересь.

Я – сущ твоя, твой беспокойный раб.

Ищу свой смысл, на истину нацелясь.

Я не был близок с чистым идеалом.

Свой первый грех умножил во стократ.

Но, от того, душа моя страдала.

Что принесу я на весы суда?

Что положу на них? Кому в угодность?

В моей душе живёт моя беда:

Тревога чувств, глухая безысходность.

Не усыпить благословенным ядом.

Я на весы её положу суть,

Смущённую твоим пытливым взглядом..

Увидишь, Господи, ей не заказан стыд.

Честь не связали низменные путы.

Ей чужда ложь. Обида не гневит.

И зависть в ней не обрела приюта.

В среде людской молвы, хулы и лести,

Она, в незащищённости своей,

Подобна хрупкой, чувственной невесте.

Она страшится тайны внешних сил,

Соблазнов жизни, изначально грешных,

Её смущает зов людских посыл,

Разлад с сознанием: своим и внешним.

Душа приемлет жизнь, как твою данность.

Дух раболепия логично уязвим

Покор души – таинственная странность.

Судьба таит в своём итоге рок, –

/источник смысла жизни камнетёса/.

Ты мне прости пожизненный порок:

Врождённый опыт задавать вопросы.

С твоею волей не ищу разлада.

Но если о сомнениях смолчу,

Достойно ли твоего будет чада?

Трусливая, угодливая ложь

К участию тебя не расположит.

Не укротит душевной смуты дрожь.

И грех мой лицемерие умножит.

Мой мозг на них ответов не имеет.

Всё то, что есть я – станет пустотой,

Моей души земной приют истлеет.

А что душа? Где будет обитать?

За что её возможно наказание?

Зачем ей нужно было сознавать

Реальность своего существования.

А душу ты ему даёшь, заглазно.

Зачем же душу нужно испытать

Жестоким искушением соблазна?

Что есть души доподлинная суть?

Где, как, когда взошло её начало?

Она жила, наверно, в ком ни-будь? –

И в плоть мою за тяжкий грех попала.

И страсти в ней пылали, а не тлели.

И потому ты, Господи, послал

Её остыть в ничтожном , смертном теле.

Ты наказал ей: жертвенно блюсти

Святую веру в образ идеала,

Любовь и благо сеять на пути

К неотвратимому конечному причалу.

В сознанье праведном содеять милость.

Чтоб к состраданью чуткая душа,

Во зле житейском не ожесточилась.

Теперь она глядит не вниз, а вверх,

Твоим велениям безропотно послушна,

Свободная от суетных утех,

К соблазнам жизни равнодушна.

Она приемлет жизнь, как твою данность.

Её смущает зов людских посыл.

Она сама – таинственная странность.

Прости мне, Господи, такой расклад.

А как бы мог я разуметь иначе?

Но, если рассуждаю невпопад, –

Ты помоги мне разрешить задачу.

Зачем вся жизнь – неясная тревога?

Зачем вся жизнь – агония в долгу?-

Зачем к добру так не проста дорога?

Как обрести душе и мысли мир?

Ты меня, Господи, творец наш, вразуми.

Мой разум слаб. Мой разум сер и сыр.

Прости меня, спаси и сохрани.

Плодотворящий на общинный стол.

Но от того, не более счастливый,

Чем жалкий раб или рабочий вол.

Наставь его на путь благой и правый.

В среде, тебе угодной, приюти.

Убереги от прихоти лукавой.

Благослови на праведном пути.

Судьба была к ним зла и бессердечна.

На кратком своём жизненном пути

Они – едва ли были безупречны.

Покорны силе Высочайшей Воли,

Естественных течений не нарушив,

Ушли вничто. Поклон их скорбной доле.

Прости их Господи. Спаси их души.

Во благо страждущим продли их дни.

Пусть маята одних – другим не будет в тягость.

Исповедная молитва

. смолчать – и мысли все твои, и на

. устах печать Сорвёшь её – скажу…»

Всевидящий, всезнающий, всесущий,

Просящему о милости вними.

Вними душе, покоя неимущей.

Пойми, прости, спаси и сохрани.

Я плод твоих бесчисленных чудес,

Непонятый, непризнанный и праздный.

Несу судьбы своей нелёгкий крест,

Беспечно отзываясь на соблазны.

Все наши мысли для тебя открыты.

Прости мне мной содеянный порок

В недавнем времени и уж совсем забытый.

Я грешен, Господи, умом и телом слаб.

Нередко мысль моя рождает ересь.

Я – сущ твоя, твой беспокойный раб.

Ищу свой смысл, на истину нацелясь.

Я не был близок с чистым идеалом.

Свой первый грех умножил во стократ.

Но, от того, душа моя страдала.

Что принесу я на весы суда?

Что положу на них? Кому в угодность?

В моей душе живёт моя беда:

Тревога чувств, глухая безысходность.

Не усыпить благословенным ядом.

Я на весы её положу суть,

Смущённую твоим пытливым взглядом..

Увидишь, Господи, ей не заказан стыд.

Честь не связали низменные путы.

Ей чужда ложь. Обида не гневит.

И зависть в ней не обрела приюта.

В среде людской молвы,хулы и лести,

Она, в незащищённости своей,

Подобна хрупкой, чувственной невесте.

Она страшится тайны внешних сил,

Соблазнов жизни, изначально грешных,

Её смущает зов людских посыл,

Разлад с сознанием: своим и внешним.

Душа приемлет жизнь, как твою данность.

Дух раболепия логично уязвим

Покор души – таинственная странность.

Судьба таит в своём итоге рок, –

/источник смысла жизни камнетёса/.

Ты мне прости пожизненный порок:

Врождённый опыт задавать вопросы.

С твоею волей не ищу разлада.

Но если о сомнениях смолчу,

Достойно ли твоего будет чада?

Трусливая, угодливая ложь

К участию тебя не расположит.

Не укротит душевной смуты дрожь.

И грех мой лицемерие умножит.

Мой мозг на них ответов не имеет.

Всё то, что есть я – станет пустотой,

Моей души земной приют истлеет.

А что душа? Где будет обитать?

За что её возможно наказание?

Зачем ей нужно было сознавать

Реальность своего существования.

А душу ты ему даёшь, заглазно.

Зачем же душу нужно испытать

Жестоким искушением соблазна?

Что есть души доподлинная суть?

Где, как, когда взошло её начало?

Она жила, наверно, в ком ни-будь? –

И в плоть мою за тяжкий грех попала.

И страсти в ней пылали, а не тлели.

И потому ты, Господи, послал

Её остыть в ничтожном , смертном теле.

Ты наказал ей: жертвенно блюсти

Святую веру в образ идеала,

Любовь и благо сеять на пути

К неотвратимому конечному причалу.

В сознанье праведном содеять милость.

Чтоб к состраданью чуткая душа,

Во зле житейском не ожесточилась.

Теперь она глядит не вниз, а вверх,

Твоим велениям безропотно послушна,

Свободная от суетных утех,

К соблазнам жизни равнодушна.

Она приемлет жизнь, как твою данность.

Её смущает зов людских посыл.

Она сама – таинственная странность.

Прости мне, Господи, такой расклад.

А как бы мог я разуметь иначе?

Но, если рассуждаю невпопад, –

Ты помоги мне разрешить задачу.

Зачем вся жизнь – неясная тревога?

Зачем вся жизнь – агония в долгу?-

Зачем к добру так не проста дорога?

Как обрести душе и мысли мир?

Ты меня, Господи, творец наш, вразуми.

Мой разум слаб. Мой разум сер и сыр.

Прости меня, спаси и сохрани.

Плодотворящий на общинный стол.

Но от того, не более счастливый,

Чем жалкий раб или рабочий вол.

Наставь его на путь благой и правый.

В среде, тебе угодной, приюти.

Убереги от прихоти лукавой.

Благослови на праведном пути.

Судьба была к ним зла и бессердечна.

На кратком своём жизненном пути

Они – едва ли были безупречны.

Покорны силе Высочайшей Воли,

Естественных течений не нарушив,

Ушли вничто. Поклон их скорбной доле.

Прости их Господи. Спаси их души.

Во благо страждущим продли их дни.

Пусть маята одних – другим не будет в тягость.

Оценка 3.3 проголосовавших: 22
ПОДЕЛИТЬСЯ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here